Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κουκλοθέατρου; Πώς πραγματώνεται η μετάβαση από την κούκλα-εργαλείο στη θεατρική πράξη; Πως περνάμε από τη σύλληψη στη δημιουργία και στην εκτέλεση μιας θεατρικής σπουδής; Σε ποιους απευθύνετε και τι προσδοκίες έχουμε; Μπορεί η θεατρική κούκλα να γίνει το μέσο σε καταστάσεις όπως ο σχολικός εκφοβισμός η αντιρατσιστική εκπαίδευση, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα παιδιά με αναπηρία κ.ά.; Αυτά και άλλα ερωτήματα που απασχολούν όσους θα δουλέψουν και όσους δουλεύουν στην εκπαίδευση, θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε σ’ αυτό το βιωματικό εργαστήρι